sábado, 28 de novembro de 2009

Inglourious basterds

Finalmente consegui ver o filme Inglourious Basterds e adorei!Mto, mto bom!
Quentin Tarantino sempre em alta.

1 comentário:

  1. :) bo ta kerditá un oiá ess filme hoje?!! Un começá ta oiá kes fonte, kel tip de filme por sequencia (capitulos) kel música, un pensá "ess tip dfilme li é conchid..ess musskinha, na fim un tem kespiá kem ké realizador" :) e na fim fui um "hannnnnnn, é dvera, so podia ser" :)

    ResponderEliminar