quarta-feira, 4 de novembro de 2009

p.s

kel prova da hj inrrolame e el fmame...dps el panha nhas cinza el torna inrrolame el torna fmame...hehe, txame arri pame ka txora!


lembrame um conversa k n uvi há dias.Mi na quart ta estuda e maltas na sala, acho k es tava ta estuda tb.
D dze: minis, n ta ama nha curso!
C responde: mi també, n ta ama nha curso, e mdjor curso so mundo...ma pior parte des curso e fazel!

hahahaha...n ka tem força pa bsot doidas!

Sem comentários:

Enviar um comentário